فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

سه‌شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۹۶

مجموعه جوکهای ۲۰۱۲ - قسمت دوم

امام نقی ورود به توالت با پای چپ یا راست را از مسائل پیش پا افتاده تلقی کرده و چرائی، چگونگی و چیستی اعمال داخل مستراح را دغدغه‌ی اصلی خویش قرار داده بودند.


فلسفة النقي
8/

---------- ارسال جدید اضافه شده در 03:35 PM ---------- ارسال قبلی در 03:34 PM ----------

نقی در سنین جوانی به مکانیک کوانتومی علاقه فراوان پیدا کرد و می‌خواست فیزیکدان بشود و مقالات بوهر، شرودینگر، دیراک و هایزنبرگ را خواند ولی چون از آنها چیزی سر درنیاورد به سراغ فلسفه اسلامی رفت و پس از خواندن کتابهای شهید مطهری به شغل امامت بسنده کرد.

نقی و ناکامیهای دوران جوانی



---------- ارسال جدید اضافه شده در 03:36 PM ---------- ارسال قبلی در 03:35 PM ----------

روزی سوسن به اتاق اعتکاف امام وارد شدند و امام را خونین و مالین در حال ناله دیدند.
امام در همان حال با زاری فرمودند: صد دفعه گفتم شبهای معراج این پنکه سقفی لعنتی رو روشن نکنین!

سوسن سوسن است، فصل سوم، مناقشات، سید نقی شرینقی



---------- ارسال جدید اضافه شده در 03:37 PM ---------- ارسال قبلی در 03:36 PM ----------

روزی ۲ زن که ادعای مادری نسبت به کودکی نوزاد داشتند دعوی خود را نزد امام نقی بردند. امام نقی اندکی ایشان را بر انداز کرد و دستور داد شمشیری بیاورند تا طفل را از وسط به دونیم تقسیم کنند. حضرت شمشیر را برافراشتند. ناگهان هر دو زن خود را بروی طفل انداختند و مانع از نصف کردن کودک شدند.

حضرت که قضیه را بغرنج دید، کمی محاسن مبارک را خاراند و با راه حل خود اصحاب را نعره زنان روانه بیابان کردند.

حضرتش هر دو زن را به عقد خویش درآوردند و طفل را نیز به فرزند خواندگی قبول کردند. قضیه به خوبی و خوشی حل شد و حضرت نام آن طفل را عسگری گذاشتند.

۳ نظر:

  1. ناشناس۲۷ مرداد

    سنده تو کس ننه مومنان به دین اسلام.همه مسلمانان متعصب و مومن مادر جنده هستند.مسلمان دایم به فکر کلاهبرداری و نشر دروغ است.بزرگترین دروغگوومحمد رسول الله بود.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۲۷ مرداد

    حضرت در رقابت با کمپانی رد بول برند رد غائط را تاسیس کردند.این محصول مخصوص اصحابی بود که از شرکت در انتخابات پشیمان و به گوه خوردن افتاده بودند.

    البرند فی دولت النقی

    پاسخحذف
  3. کون امام گذار۲۷ مرداد

    بر پدر قواد امام حسین و مادر جنده امام حسین لعنت. کیرت تو کس کون حضرت زهرا و تو دهن حضرت زینب.
    بر پدر و مادر عزاداران شیعه لعنت

    پاسخحذف