فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

یکشنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۹۶

یا کمر بنی هاشم

ابوشومبول در حال خواندن کتاب جغرافی بود و خطاب به امام نقی عرض کرد: یبنل رسول دولا، از چه روی به جزایر قمر جزایر کمر گویند؟

امام در حالیکه مشغول خواندن کتاب لیست ۷۰هزار امام زاده دفن شده در بلاد عجم (ایران) بود فرمود:
به همان علتی که به جای «یا کمر بنی هاشم» می گویند «یا قمر بنی هاشم»

کتاب جغرافیای کمر بنی هاشم
انتشارات سحاب ص۱۴۰۰
پاسخحذف

۴ نظر:

  1. ناشناس۲۹ بهمن

    حدیث از امام نقی:
    بادنجان بخورید و زیاد هم بخورید جون اولین گیاهی است که به خداوند عزوجل ایمان آورده است ولی هرگز آناناس نخورید که آخرین میوه ای بود که شمر در کربلا تو کون حضرت زینب کرد.

    همچنین نقل است امام نقی فرمود:
    بادنجان بخورید و زیاد هم بخورید چون شبیه مامله بلال حبشی است و اوضاع و احوال و برنامه ریزی جوامع مسلمان کیری است ولی گردو هرگز نخورید که شبیه مغز است که اسلام و مسلمین را اصلا به آن نیاز نیست.


    پاسخحذف
  2. ناشناس۳۰ بهمن

    هر سال وقتی امام نقی در حج مراسم برائت از مشرکین اجرا میکرد معتصم مراسم برائت از کسکشین برگزار می کرد و خاندان آل محمد رسول الله را به فاک میداد.

    پاسخحذف
  3. ناشناس۳۰ بهمن

    امام نقی یکی از معجزات جد بزرگوارش حضرت محمد رسول الله را برای اصحابش مشخص کرد و فرمود: جد بزرگوارم با هزاران زن هم بستر شد ولی فقط صاحب یک دختر بعد از خوردن یک دیگ وایگرای بهشتی شد این معجزه بود چون هرکس بود چند هزار بچه پس می انداخت.

    پاسخحذف
  4. ناشناس۰۱ اسفند

    حضرت امام نقی هنگام سخنرانی در ایام فاطمیه ،درباب کثرت امامزاده ها فرمود این حاصل کشتزارهای خوب و شخمزدن خوب بوده درست مثل ژن خوب و آقازاده خوب سپس به خانه شتافت شجره طیبه خود را برداشت و سوار کشتزارش، سوسن، شد.

    پاسخحذف