فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

جمعه، اسفند ۱۱، ۱۳۹۶

پیامکی از دیار باقی: صفا و مروه در دیار باقی

پیامک معتصم از آن دنیا به جانشینش:
اصلاح شو برو به دستبوس امام نقی توبه کن، مسلمان شو.
من ضد دین بودم و امامت نقی را منکر شدم پس
بعد از مرگ به اذن خدا سوسک شدم و تو کس و کون حضرت زهرا و حضرت زینب زندگی می کنم و از بویش عق میزنم پس در کس حضرت استفراغ کرده و ذوالنعوذ حضرت علی استفراغی میشود.

دشمنان دیگر اهل بیت عصمت و طهارت به اذن خدا شپش شدند و بین ریش امام حسین و موی زهارش رفت و آمد می کنند گویی صفا و مروه میروند تا گناهانشان بخشیده شود.

۲ نظر:

  1. ناشناس۱۲ اسفند

    بر آل محمد رسول الله لعنت

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۸ مهر

    این حدیث را اصلاح کنید.متن زیر متواتر و صحیح است. توبه حذف شده.
    برو به دستبوس امام نقی، توبه کن مسلمان شو.

    پاسخحذف