فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

جمعه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۷

احکام گرانی دلار

امام در بیت رهبری مشغول یک قول دوقل بازی با بیضه اسلام ناب محمدی بود که خبر آوردند دلار به امر خدا از 4000 دینار به 11000 دینار صعود کرده.
امام با شنیدن این خبر فرمود:
" از ما نیست کسی که دلار خزانه را بهانه واردات کالای اساسی به 4000دینار تحویل گرفته و 11000 دینار در بازار آزاد نفروشد" سپس به شتاب به سوی بانک مرکزی سامرا شتافت.

۳ نظر:

  1. ناشناس۱۶ شهریور

    تصحیح شود: از ما کسی نیست که به بهانه واردات مایحتاج مردم دلار خزانه...

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۶ شهریور

    شعب ابیطالب دو
    در سینماهای بلاد اسلام ناب محمدی
    کارگردان دونالد ترامپ با بازی شیخ بنفش و سید علی گدا.
    تکنوکالر دالبی 4k

    پاسخحذف
  3. ناشناس۲۰ شهریور

    ماجرای واقعی در چند سال قبل:
    لات و لوت های هیات عزاداری داشتند صحبت میکردند و ذکر مصیبت برای هم میگفتند رسیدند به زینب گفتند که "شمر خایه نکرد به زینب تجاوز کند چون مردم کوفه و دمشق شورش میکردند و یزید را سرنگون میکردند."

    فکرش را بکنید کس و کون زینب برای اهل کوفه و دمشق مهمتر بوده!
    برای حفظ سر حسین فقط ۷۲ نفر حاضر به رزم شدند ولی همه منتظر بودن شمر کس زینب بزاره شورش کنند و حکومت یزید را سرنگون کنند!

    مثلا گفتگوی زیر بین لات و لوت های کوفه:
    +بچه ها امام حسین سرباز میخواد. کسی میاد بریم؟
    - نه بابا بشین حوصله داری؟ کونشو نداریم. خدا خودش ۳۰۰۰ فرشته در جنگ بدر فرستاد اگر سر آقا برای خدا مهم باشد حتما فرشته جنگی میفرسته مثل جنگهای دیگه.
    +یکوقت حضرت زینب را نکنند؟
    - راستمیگیا. یزیدیا هم مسلمانن. فتح مصر یادته چقدر کس کردیم؟
    + پس چکار کنیم؟
    - به عبدولا بگو پاشه با امام حسین بره کربلا. مث امام زین العابدین مسهل بخوره معاف از رزم بگیره. مواظب کس و کون زینب باشه. اگر فقط سر حسین رو بریدن که هیچی. اما اگر کردن تو زینب، بیاد خبربده بچه هارو برداریم بریم دعوا.

    پاسخحذف