فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

پنجشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۷

زلزله در قاموس امامت

از معجزات حضرت امام نقی مولای متقیان جهان این بود که در زلزله ها هنگام تخریب خانه اش از طبقه دوم روی عمه بزرگوارشان می افتاد و بچه ای حلال زاده و معصوم به جامعه مسلمین تقدیم میکرد.

 زلزله شناسی شیعه صفحه ۱۱
نوشته آیت الله جوادی آملی


+++گفته شده سیدهایی که متعصب و غیرتی هستند همگی نتیجه این معجزه بزرگ هستند.

۳ نظر:

  1. نویسنده سایت۰۸ شهریور

    توجه کنید وقتی زلزله میشود اول سقف روی نفر پایین خراب میشود و وی له میشود و بعدفرد طبقه دوم روی آجرها میافتد.
    اما معجزه امام ما این بوده که اول امام روی عمه خود میافتاده و معلوم نبوده چطور از بالا میافتاده دخول انجام میشده (شما با زن خود امتحان کنید از ارتفاع سه متری بپرید روز زنتون)
    زیر آوار هم له نمیشدند و ...

    پاسخحذف
  2. ناشناس۲۰ شهریور

    ماجرای واقعی در چند سال قبل:
    لات و لوت های هیات عزاداری داشتند صحبت میکردند و ذکر مصیبت برای هم میگفتند رسیدند به زینب گفتند که "شمر خایه نکرد به زینب تجاوز کند چون مردم کوفه و دمشق شورش میکردند و یزید را سرنگون میکردند."

    فکرش را بکنید کس و کون زینب برای اهل کوفه و دمشق مهمتر بوده!
    برای حفظ سر حسین فقط ۷۲ نفر حاضر به رزم شدند ولی همه منتظر بودن شمر کس زینب بزاره شورش کنند و حکومت یزید را سرنگون کنند!

    مثلا گفتگوی زیر بین لات و لوت های کوفه:
    +بچه ها امام حسین سرباز میخواد. کسی میاد بریم؟
    - نه بابا بشین حوصله داری؟ کونشو نداریم. خدا خودش ۳۰۰۰ فرشته در جنگ بدر فرستاد اگر سر آقا برای خدا مهم باشد حتما فرشته جنگی میفرسته مثل جنگهای دیگه.
    +یکوقت حضرت زینب را نکنند؟
    - راستمیگیا. یزیدیا هم مسلمانن. فتح مصر یادته چقدر کس کردیم؟
    + پس چکار کنیم؟
    - به عبدولا بگو پاشه با امام حسین بره کربلا. مث امام زین العابدین مسهل بخوره معاف از رزم بگیره. مواظب کس و کون زینب باشه. اگر فقط سر حسین رو بریدن که هیچی. اما اگر کردن تو زینب، بیاد خبربده بچه هارو برداریم بریم دعوا.

    پاسخحذف
  3. ناشناس۲۸ مهر

    به قول قدیمی ها موسی به دین خود, عیسی به دین خود.تو ماه مبارک رمضان هم هستیم به حق پنج تن خار حضرت محمد (کس لیس) و اعمه اطهار (کسکش) رو گاییدم.حضرت فاطمه (کس اتوبانی) و حضرت علی ابن آبدول طالبی که تازه دانشمندان کشف کردن هردو دو جنسه بودند و هرشب و هرروز مراسم ملکوتی عوض درکش می کردند.امام حسین شیپیشو (دو کسه) جزء عجایب تاریخ بوده که سه تا کس داشته ولی هر کدام از سه کسش در هر ۳۰ سال به یاعسگی میرسه و اون یکی فعال میشده‌است.حضرت امام رضا (کیر تو حلقیان پور) نکته‌ای جالب داشته که اگه دقت کنید وقتی به حرم کسکش خانه ی ایشون تشریف میبرید خیلی جاداره. ینی میشه هرشب و هرروز یه وره کسش فرو بفرمائید.و حالا حضرت امام مصدوم مهدی (صاحب الکسه لاوش ) در همان سن و سال کم انقدر داده بود که دگه خدا رو شکر آخرین ورژن امام و آخوندک بوده و فول آپشن بوده.برای همین وقتی دید دیگه کیرهای محدود زمان حالش ارضاعش نمیکنه رفت به غیبت (به پریودیه امامها میگن غیبت) کبری.ینی از اون موقع تا الان همینجور داره میده هم از کس هم از کون هم از دهان.بازم خدا رو شکر که امام و آخوندک نشدیم.سه تا صلوات کیری بفرمائید شب خوش.

    پاسخحذف