فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

چهارشنبه، اردیبهشت ۱۱، ۱۳۹۸

نقی و معجزه گوسفند

روزی امام نقی برای ترویج اسلام ناب محمدی مردم را جمع کرد و گفت:
" اکنون برای معجزه به امر خدا گوسفندی را قبل از قربانی کردن به سخن می آورم تا پیام مهمی به شما بدهد و پی به حقانیت اسلام ببرید. "
 امام به امر خدا گوسفند را به سخن آورد و گوسفند با عربی فصیح گفت:
 ای نقی! من جد بزرگت امام حسین هستم و به امر خدا من همیشه گوسفنده زاده شده و قربانی میشوم و دوباره گوسفند زاده شده و دوباره قربانی شوم. این است سزای کسی که از شور کسب قدرت حج را نیمه کاره رها و در نبود آب نوره کشی و در شوق جماع با حوری شهادت را انتخاب میکند. پس بدان من که آقای مسلمانان بودم عاقبتم این شد و این گله گوسفند که مرا از آن جدا کردی جمعی از شهدای اسلام هستند و هیچ مسلمانی نیست که شهید شود و گوسفند زاده نشود." 

مردم از دیدن معجزه نقی خشتک دریدند و نعره زنان به بیابان شتافتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر