فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

سه‌شنبه، تیر ۱۱، ۱۳۹۸

دعوای امام نقی با ترامپ (1)

وزیر خارجه فریب آب نبات شوکولات را نخورد
روزی امام نقی وزیر خارجه خود را به بلاد روم برای مذاکره با امپراتور فرستاد و سفارش کرد گول اب نبات و شوکلات را نخورد.
وقتی وزیر خارجه برگشت به امام گفت: هی گفتی اب نبات نخور شوکولات نخور آخر مجبور شدم گوه وخورم.  
روزی که امام شکر خورد


دلمه اروپا جانشین سویفت!
استاد خاتمی خوانساری:
 تا میتوانید دلمه کلم و برگ مو بخورید که نشانه غیرت شیعیان است.
 حضرت امام نقی همواره سرامد غیرت و مردانگی بود و روزی با بزرگ سنیان سامرا به کل کل افتاده بودند و غیرت خود را به رخ ایشان می کشیدن میفرمودند زنانش آنقدر عفیفه هستند که حتی به تخم درختان نیز فکر نمی کنند. لذا امام به زنان خود دستور اکید داده بودند که از تخم هیچ گیاهی نخورند و به تخم های امام بسنده کنند و فقط برگ و ساقه گیاهان را بخورند تا مبادا کفار فکر بد درباره زنان امام بکنند. 
پس بی بی دو عالم سوسن بانو دلمه را اختراع کردند که برعکس کدو و بادنجان از برگ درست شده و بدین ترتیب دلمه به جهان عرضه شد.
 از کتاب سیاست چماق و هویج 
فصل هویج ریشه است پس تخمت نباشد 
نوشته آشپز جهانی


سیاست چماق و هویج آمریکا
امام نقی ( مقام رهبری سامرا) عقیده داشتند هویج آمریکا هویج نیست بلکه بادنجان بلال حبشی است
از کتاب دست آهنین ترامپ


چرا نجفی زنش را کشت؟
روزی امام نقی برای اینکه غیرت حکام اسلامی را به رخ ترامپ بکشد با ابو نجفی به نزد وی رفت و گفت:

 -یا ابا ترامپ همانا نجفی بچه مثبت بوده همیشه ناخن هایش را کوتاه میکرده و دستهایش را میشسته به بزرگتر سلام میکرده و همیشه شاگرد اول مدرسه و دانشگاه بوده ولی وقتی پای منافع پیش امده با شلول زنش را که همسن دخترش بوده کشته . این رفتار بچه مثبتهای ماست پس وای به رفتار لات و لوتهای شهر نو که الان فرمانده سپاه شده اند. پس حساب کارخود را بکن.

 گویند ترامپپ چون این را بدید و بشنید فی لافور حاضر به مذاکره بدون شرط شد و نخست وزیر ژاپن را برای پابوسی خدمت امام نقی فرستاد.
امام نقی و خوابهای رنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر