فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

پنجشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۹۸

عدالت و کنترل کیفیت

امام و پروپاگاندا: حضرت امام نقی مشغول خوردن آب انگور بودند که خبر آوردند خلخال از پای زن یهودی بازکرده اند.
 امام فورا به آن محل رفتند و خلاخال را دید و محک زد و فهمید بدلی است. پس فرمان داد از زن دلجویی کرده و خلخال را پس دهند و مامور را با ذوالنقار به ۲۴ عیار مساوی تقسیم کردند سپس به ابومطلا گفت:
 ازما نیست کسی که خلخال بدلی را به صاحبش بر نگرداند و خلخال طلای ناب را به بیت المال  (جیب خویش) خویش واریز نکند.
شم اقتصادی امام

۷ نظر:

  1. ناشناس۰۶ مرداد

    سنده تو کی حضرت زهرا و سنده تو کس حضرت زینب. بر محمد رسول الله و آل و پیروانش لعنت.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۴ مرداد

    استاد خاتمی خوانساری:

    عرق امام نقی طعم و بوی ویسکی میداد.

    پاسخحذف
  3. ناشناس۱۴ مرداد

    استاد خاتمی خوانساری:
    عرق یزید و شمر بوی عرق سگی میداد.

    پاسخحذف
  4. ناشناس۲۳ مرداد

    امام نقی همسر دوم خود را کشته بود. خانواده همسر تقاضای قصاص کردند. قاضی به شاکی گفت پدر سوخته بی پدر و مادر اتهام زدن به امام اتهام زدن به خداست بدهم خواهر و مادرت را هم در حمام بکشند؟
    ولی دم از ترس رضایت را امضا کرد و امام به خانواده مقتول گفت اسلام دین رفعت و شادمانی است و من فقط قصد شوخی و شادمانی داشتم.
    نامسلمانانی که شاهد ماجرا بودند نیز از اینکه اسلام دین شوخ و شادی است مشعوف شدند و دسته دسته به امام نقی وارد شدند و اسلام آوردند.
    امام نقی

    پاسخحذف
  5. ناشناس۲۳ مرداد

    خوب ریدی با این جوکها و احادیث تو کس ننه امامان شیعه. بر محمد رسوالله و پیروانش لعنت و نفرین.

    پاسخحذف
  6. ناشناس۲۳ مرداد

    روزی حسن و حسین دیدند پیرمردی به غلط زن خود را میکشد. نزد وی رفتند و گفتند ما زن خود را می کشیم بگو کدام درست انجام میدهیم.
    اندو زنان را ماهرانه کشتند و پیرمرد از آن دو تشکر کرد و گفت اگر من به روش عامیانه زن خود را کشته بودم اکنون قصاص میشدم ولی شما که از خواص جامعه هستید زن خود را کشتید و دیه هم ندادید و آزاد می گردید چنانکه اگر کسی با شتر خویش دور درجا زده بود مجازاتش بیشتر از این بود.

    پاسخحذف
  7. ناشناس۲۹ مرداد

    امام نقی مشغول سخنرانی برای مردم کوفه بود:
    « ... حتی جانوران و گیاهان هم پیامبر داشته اند و آنها نیز خداپرستند...»
    در همین هنگام جبرئیل نزول کرد و به امام نقی گفت:
    »یبنل رسول الله. امام سوسکها برای دیدن باب اسفنجی به بیکینی بتوم هجذت فرمودند و روز ولایت است و بیا برای آنان سخنرانی کن»

    پس به امر خدا امام به سوسک حمام تبدیل شد و به شهر سوسکها طی الارض کرد و برای انان سخنرانی فرمود:
    «... ای سوسکها از نماز و روزه خود کم نکنید که به جهنم رفته و مجبورید هر روز کیک و کلوچه بخورید که سخت مضر است ولی اگر به نماز و روزه مشغول شوید رستگار خواهید شد و تا ابد در بهشت گوه و تاپاله های خوشمزه خواهید خورد و در جویهای بهشت مثل جوی های بلاد انسانهای مسلمان لجن و ادرار جریان دارد که از آن مستفیض خواهید شد ...»

    پاسخحذف