فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

سه‌شنبه، آبان ۱۴، ۱۳۹۸

ارتحالیدی در انقلاب نقوی

هر چه از زمان انقلاب امام نقی میگذشت مردم کمتر به فرایض دینی اهمیت میدادند چنانکه در روز ارتحال جد بزرگوار ایشان مردم ایشان را به پشم مامله خویش حساب نکرده سراسر ایام عزاداری را به جشن و مسافرت و شادی مشغول میشدند.

 امام نیز برای اینکه قافیه را نبازد اعلام کرد اسلام دین شادمانی و سرور است و فرمودند مردم آفریقای جنوبی اسلام را بهتر درک کرده اند چونکه در هنگام عزاداری برای عزیزانشان به رقص و آواز و پایکوبی مشغول میشوند چنانکه برای نلسون ماندلا کردند. 
پس امام در تمام ایام محرم وصفر لباس قرمز میپوشیدند و صورت سیاه میکردند و سر چارراه ها میخواندند: نقی فیروزه سالی یه روزه.
 مردم جهان نیز که دیدند اسلام دین تفریح و شادمانی است دسته دسته بر امام وارد شدند.

۷ نظر:

  1. درود بر شما
    پيروز باشيد

    پاسخحذف
  2. ناشناس۰۶ دی

    امام نقی همواره از پرداتور به نیکی یاد میکرد و میگفت من را یاد جد بزرگم امام علی میاندازد ولی اگر به زنان تجاوز میکرد و کودکان را به بردگی میبرد و پیرمردان را میکشت آنگاه آینه ولایت علی آل علی میشد ولی ار آن بی بهره است.

    پاسخحذف
  3. ناشناس۰۶ دی

    امام نقی قیام آبان را نشانه گول خوردن مردم تهی دست میدانست و میگفت اگر مردم بجای دست تهی با کلاشینکوف و چماق علیه حکومت قیام کرده بپدند اینطور هزارذهزار کشته نمیدادند ولی مردم گول خردند و فکر کردند دست تهی شعار دهند کسی آنها را نمیکشد.

    پاسخحذف
  4. ناشناس۱۳ دی

    شهادت قاسم رمبو(روزی که کون امام پاره شد)
    امام نقی روی نقشه دولا شده بود که محل عملیات علیه سپاه صلیبیون را به حاج قاسم بدهد که احساس کرد مامله خلیفه ترامپ کونش را پاره کرده.
    و چون برگشت عقب را ببیند ترامپ گفت:
    دروغ چرا تا قبر آ آ آ....

    پاسخحذف
  5. کوروش هخامنشی اصل زرتشتی۱۳ دی

    بسمه تعالی
    با وجود اینکه ما زرتشتی هستیم و دینمان اسلام نیست تمام امید ما زرتشتی ها و ملی گراها به همین بچه های سپاه قدس بخصوص شهید سلیمانی بود.
    ایشالا آمریکا نابود شود.

    پاسخحذف
  6. ناشناس۱۳ دی

    آخرین مکالمات سردار سلیمانی:
    ...دروغ چرا؟ تا قبر آ آ آ آ ... بومب تق!....

    پاسخحذف
  7. ناشناس۱۶ دی

    قتل تروریست بزرگ بدست آمریکا نشان داد که امام زمان مفعول به تخم چپ امام زین العابدین ریغونه آل محمد و سرباز فراری کربلا میخنند بخواهد قدرت را در دست بگیرد.

    پاسخحذف