فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

چهارشنبه، دی ۱۸، ۱۳۹۸

سلیمانی ننه همه حزب اللهی ها را گایید

امام نقی با اصحابش مشغول تماشای مراسم عزاداری سردار سلیمانی بود. میلیونها نفر بودند. همه مردم به گزارشگر تلویزیون می گفتند سلیمانی پدر ما بود و ملت یتیم شده است.
امام نقی روبه اصحاب کرد و گفت این بی پدر ننه همه ملت حزب الهی ایران را گایید تا اینکه خودش توسط ترامپ به گا رفت.
پس برای شادی روح سلیمانی گوزی در داد و به نماز میت مشغول شد.

------------------------------------------------------------------

روایت دوم از صحیح بخاری و خاتمی خوانساری:
 امام با اصحابش مشغول تماشای مراسم عزاداری سردار سلیمانی بود. میلیونها نفر بودند. همه مردم به گزارشگر تلویزیون می گفتند سلیمانی پدر ما بود و ملت یتیم شده است.
امام رو به اصحاب کرد و گفت خواهر و مادر این ملت را من گاییدم اینها خیال میکنند پدرشان قاسم سلیمانی است در حالیکه من پدر ملت هستم.

 پس برای شادی روح سلیمانی گوزی در داد و به نماز میت مشغول شد

۴ نظر:

  1. ناشناس۱۸ دی

    روایت دوم از صحیح بخاری و خاتمی خوانساری

    امام با اصحابش مشغول تماشای مراسم عزاداری سردار سلیمانی بود. میلیونها نفر بودند. همه مردم به گزارشگر تلویزیون می گفتند سلیمانی پدر ما بود و ملت یتیم شده است.
    امام رو به اصحاب کرد و گفت خواهر و مادر این ملت را من گاییدم اینها خیال میکنند پدرشان قاسم سلیمانی است در حالیکه من پدر ملت هستم.
    پس برای شادی روح سلیمانی گوزی در داد و به نماز میت مشغول شد.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۹ دی

    سنده کلفت تو کس گشاد حضرت زهرا (ع) جده جنده آل محمد رسول الله.

    سنده شیطان تو حلق محمد قرآن شد.

    پاسخحذف
  3. ناشناس۱۹ دی

    بر محمد رسول الله و آلش لعنت

    پاسخحذف
  4. ناشناس۱۹ دی

    تو کون امام زمان

    پاسخحذف