فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

چهارشنبه، آبان ۱۹، ۱۴۰۰

گوزیدن اقلیمی..


روزی ابو ماله بر امام وارد شد و گفت: 
- اماما دیروز در نماز جماعت چنان گوزی دادی که صدایش ما را کر و بویش خفه مان کرد ولی به نماز ادامه دادی. سبب و دلیل قفهی چه باشد. 

امام گفت: گوز؟! کدام گوز؟! اصولا من در هنگام نماز آنقدر از خود بی خود میشوم که نمی فهم چه اتفاقی افتاده است.


مرتبط با  حدیث فوق:


تیر در پای امام علی https://www.hedayatmizan.ir/site/content/17009 

فیلم گوزیدن بایدن 


۱۰ نظر:

  1. ناشناس۲۴ آبان

    امام نقی برای ترویج اسلام عضو داعش میشود.
    امام برای غارت وارد خانه ای میشود. اهل خانه با خود می گویند دخترمان را بفرستیم جلو از معصومیت کودکمان دلش به رحم آید کاری به ما نداشته باشد.
    پس دختر ۵ ساله شان را به امام نشان میدهد.
    ذوالنعوذ امام قد علم میکند و دختر را همانجا می گاید.
    ابولاشی صدیق در آنجا حاضر بود به آن خانواده می گوید آنکه رسول الله بود به عایشه ۶ ساله رحم نکرد تو انتظار داری نقی عضو داعش به دختر ۵ ساله ات رحم کند؟

    از کتاب عایشه عایشه است نوشته نقی نقریتی

    پاسخحذف
  2. ناشناس۲۴ آبان

    یکی از معجزات امام نقی این بود که اسپرم را تفخیذ می کرد

    روزی به امر خدا امام نقی برای دعوت خلافکاران هارلم به آمریکا فرستاده شد.
    رهبر قوادین برای کسب خبر زن خویش نزد امام فرستاد امام زن وی را گایید.
    دفعه بعد دختر ۶ ساله خود را نزد امام فرستاد امام آن را هم گایید.

    امام نزد وی رفت و نوزاد وی را هم تفخیذ کرد.

    رهبر قوادین آمریکا گفت از معجزاتت فهمیدم همانا تو فرستاده اللهی و به وی ایمان آورد و با امام شریک شد و به امر خدا شعبه ای از جنده خانه های حرم امام رضا و حضرت معصومه را در هارلم تاسیس کردند.

    پاسخحذف
  3. ناشناس۲۴ آبان


    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ / ۲۳:۰۱:۲۶
    ۷۰۷

    انفاق و یا صدقه دادن به فقیر در هنگام نماز هیچ منافاتی با عدم حضور قلب در نماز ندارد.زیرا شنیدن صدای فقیر و کمک به او هم امر غیر خدایی نیست آنچه در نمار مطلوب نیست سرگرمی به امور غیرخدایی است.

    چگونه ایشان که درد زخم را در نماز احساس نمی کردند متوجه حضور مسکین شده و انگشتر به او دادند؟

    انگشتردادن حضرت علي عليه السلام به فقير از امور مسلم و متواتر در تاريخ است كه قرآن هم بر آن تاكيد دارد (1)، در حالي كه داستان بيرون كشيدن تير ازپاي حضرت ظاهرا در منابع معتبر نقل نشده و بيش تر داستاني مشهور محسوب مي شود ، نه يك روايت داراي سند محكم . در كتاب هاي نقل شده هم سندي براي آن ذكر نشده است (2) .
    در هر صورت ، بر فرض صحت سند اين نقل و درستي روايتي که مي‌گويد در هنگام نماز تير را از پاي حضرت در آوردند و متوجه نشد، بايد گفت : اين حادثه و اعطاي انگشتر در نماز به فقير هيچ منافاتي با هم ندارند. در هر دو حضور قلب وجود داشته و هر دو عمل عبادت خالصانه محسوب مي گردد ، زيرا :

    اوّلاً : شنيدن صداي درخواست كننده و کمک به او، پرداختن به امور غير خدايي نيست. آنچه در نماز مطلوب نيست ،سرگرمي به امور غير خدايي است. از آن جا كه قلب پاک امام علي عليه السلام در برابر اظهار نياز درخواست كنندگان حساس بود ، كم ترين نكته اي دراين خصوص براي ايشان جلب توجه مي نمود .
    در واقع حضرت علي عليه السلام با اين کار عبادتي را با عبادت ديگر در آميخت . در حال نماز زکات داد و به فقير انفاق نمود. هر دو کار براي خدا و در راه نزديكي به او بود. اين عمل را قرآن به بهترين وجهي تأييد کرده و ستوده است ؛ اگر اين عمل نشانه غفلت و دوري از ياد خدا بود، قرآن آن را به عنوان يک کار با ارزش تلقي نمي کرد.
    دوم : حالات پيامبران، امامان و اولياي خداوند در همه حال و در حال نماز هميشه به يک شكل و يک منوال نيست. گاهي حال متوسطي دارند و با حفظ حضور قلب، به عالم کثرت و مظاهر مادي هم توجّه دارند و از آن ها غافل نيستند . اگر مسئله اي پيش آيد، در صورت لزوم واکنش نشان مي دهند . اعطاي انگشتر به فقير و مستمند توسّط امام علي(ع) در هنگام نماز يکي از نمونه هاي بارز همين حالت است.
    نظير اين حالت را از پيامبر گرامي اسلام(ص) و ديگر امامان اهل بيت(ع) هم نقل کرده اند:
    شيخ صدوق در علل الشرايع و علامه مجلسي در بحارالأانوار مي نويسند:
    در يکي از روزها که پيامبر به نماز اشتغال داشت و اصحاب هم به وي اقتدا کرده بودند، در هنگام نماز، کودکي شروع به گريستن نمود، حضرت نمازش را به سرعت به پايان رسانيد، بعد از نماز علت اين کار را از حضرت جويا شدند، فرمود: «أو ما سمعتم صراخ الصبي؛(3) آيا فرياد بچه را نشنيديد؟!» يعني: نماز را به سرعت به پايان رساندم تا اين که مادر کودک هر چه زودتر به دادش برسد و او را ساکت نمايد.
    گاهي هم غرق در عالم ملکوت مي شوند و به جز ذات پاک کبريايي، چيزي نمي بينند و به آن چه در اطراف شان رخ مي دهد، هيچ توجهي ندارند؛ حتي از بدن خود غافل مي شوند. انگار که دستگاه حواس ظاهري آنان در هنگام جذبه عشق و عرفان رباني، از فعاليت خويش باز مي ماند و آن چه را مربوط به بدن شان مي شود، احساس نمي کنند.
    شبيه اين، جريان حضرت يعقوب پيامبر است. فرزندش حضرت يوسف(ع) به جفاي برادران در چاه کنعان افتاد، حضرت يعقوب(ع) متوجّة اين امر نشد. بعد از گذشت سال هاي متمادي، حضرت يوسف عزيز مصر شد، برادران نزد يوسف رفتند، و از مصر پيراهن فرزند گمشده يعقوب، يوسف را با خود آوردند، قرآن مي گويد: «فلمّا فصلت العير قال أبوهم اني لأجدُ ريح يوسف؛(4) هنگامي که کاروان فرزندان يعقوب از مصر حرکت کرد، يعقوب که در کنعان بود گفت: من بوي يوسف را استشمام مي کنم».
    سعدي شاعر نامدار، اين دو حادثه را با هم مقايسه مي‌کند و مي‌پرسد که چگونه شد. حضرت يعقوب در هنگامي که فرزندش يوسف را در نزديک محل زندگيش در کنعان به درون چاه انداختند، متوجّه نشد، امّا پيراهن يوسف را از مصر استشمام نمود؟!
    يکي پرسيد از آن گم گشته فرزند که اي روشن روان پير خردمند
    زمصـرش بوي پيـراهن شنيــدي چرا در چاه کنعــانش نديدي؟
    سپس خود پاسخ را چنين مي‌دهد:
    بگفتا حال ما برق جهان است گهي پيدا و ديگر گه نهان است
    گهـــي بر طارم اعلي نشينم گهـــي بر پشت بام خود نبينم(5)
    پس حالات روحي و معنوي انبيا و اوليا هم مختلف و متفاوت بوده است. چه بسا حالات حضرت علي در نماز هاي واجب و در خلوت هاي شان با وقتي كه در مسجد و در جمع مردم نماز مستحبي مي خواندند، متفاوت باشد

    پاسخحذف
  4. ناشناس۲۴ آبان

    کیر منافقین و صدام تو کس و کون حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام ناب محمدی. صلوات

    پاسخحذف
  5. ناشناس۲۴ آبان

    تو روح امام حسین!

    پاسخحذف
  6. ناشناس۱۰ آذر

    از معجزات امام نقی این بود که آن وجود نازنین در پیت حلبی می گوزیدند و به امر خدا صوت گوز آن حضرت به اذان و قرآن تبدیل میشد و تا فرسنگها شنیده میشد.این معجزه حضرت بعدها علم جفر نام گرفت و حضرت به این ترتیب هم گوز حود را صبغه الهی می بخشید و هم از صواب قرائت قرآن و اذان فیض می برد.

    از کتاب علم جفر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس۲۵ آذر

      با توجه به آنچه از علم جفر در کتابها خوانده ام ماجرا باید برعکس باشد:
      از معجزات آن امام همام این بود که آن وجود نازنین در پیت حلبی قرآن و اذان تلاوت میفرمودند و از آن ور پیت صدای گوز بیرون می آمد.

      حذف
  7. ناشناس۱۳ آذر

    خلیفه سفاک عباسی همیشه مزدوری را اجیر می کرد تا هنگام نماز جماعت کنار امام نقی از آن نوع گوزها درکند که نماز بقل دستی هم باطل میشود و امام ناچار می شد کل روز را نماز قضا بخواند و از سایر امورات خود باز می ماند.

    پاسخحذف
  8. ناشناس۲۰ آذر

    امام نقی عادت داشتن در پیت حلبی بگوزند که به تولید صداهای زیبا و دل انگیز منجر میشد و اصحاب ایشان نیز هرکدام ساز خودش را میزد فلذا بلاد تحت حاکمیت آن امام همام جامعه چند صدایی شده بود که بعدها از مبانی و اصول حقوق بشر شد.

    از کتاب مبانی جامعه چند صدایی مسلمانان.

    پاسخحذف
  9. ناشناس۲۰ آذر

    آیا می دانستید تنها مردی که فرج دارد امام مهدی نوه امام نقی است؟

    از سری فکتهای دنیای شیعه
    فصل منتظران فرج امام زمان

    پاسخحذف