فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

دوشنبه، مهر ۱۸، ۱۴۰۱

آلات تناسلی راه رونده ۰۰۰

 

آلات تناسلی راه رونده 
۰۰۰ امام نقی در باب فواید چادر فرمودند: 
زن چادری بسان مامله کاندوم کشیده می مانند و مانند کاندوم  امنیت و ایمنی را تامین می کند و با عنایت به اینکه  حضرت زهرا (مج) فرموده اند تن زن کلا عورت است این ثابت می کند چادر ضرورت زنان مسلمان است. 
 
ابن اثیر در تفسیر این حدیث نوشته اند آیا تا بحال دیده اید زن بی حجاب شبیه عورت تناسلی مرد باشد؟ (اما زن چادری قطعا شبیه مامله کاندوم کشیده است)
 
 
جوک دوم
 
امام نقی فرمودند: زن مسلمان چادر برسر و روبنده دار مانند مامله کاندوم کشیده است ولی اگر روبنده برداشته شود زن شبیه کاندوم سر سوراخ میشود و مصونیت ندارد و برای همین زن چادری عربستان و افغانستان پاکدامن تر از زنان چادری ایرانی هستند.
 
جوک سوم
امام نقی با تشبیه زن چادری به بادمجان بلال حبشی آن را انتخابی درست برای ظاهر پرصلابت زنان مسلمان اعلام کرد

۲ نظر:

  1. ناشناس۱۸ مهر

    حزب اللهی:
    ای مردم بدانید زن چادری باب میل ما مردان مسلمان است و با دیدن زن چادری کیرمان راست می کند و حشری میشویم چرا که خداوند متعال آناتومی زنانی را که علاقه به چادر دارند را بگونه ای خلق کرده که کصشان پرگوشت و آبدار است همانطور که کص حضرات زهرا و زینب آبدار و پرگوشت بود و حضرت علی کیر کلفت و بلندش را در کصهای پر گوشت حضرت زهرا و حضرت زینب فرو می کرد و جلو عقب می برد و حضرت زهرا را ارضا و یک لیتر آب کیر در رحم حضرت زهرا و زینب می ریخت.
    وقتی علی نبود عمر و عثمان کیر در کص و کون حضرات زهرا و زینب می کردند.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۲۷ مهر

    درود بر کژدوم و امید است فرهنگ چادر به سر کردن که از حضرت زهرا لگوری راکاره به به مردم نفهم ایران یاد داده شده، با شکست اسلام برچیده شود. مردم گروه گروه از دین اسلام خروج کنند و به دینهای دیگر روی آورند این دین شیطانی و خدای لگوری راکاره اش که الله نام دارد به درک مستراح چاه جمکران واریز شود روی سر آقا امام زمان دجال ریخته شود.

    پاسخحذف