فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

جمعه، مرداد ۲۷، ۱۳۹۶

مامله و عورت پربرکت رسول دولا

ابو شمبول بلخی نقلمی کند که از امام نقی پرسیدم:
یبنل رسول ، پدر و مادرت به فدایم؛ اولين چيزي را كه خدا خلق كرد چه بود؟
فرمود: « مامله پيامبرت بود كه خدا اول او را آفريد. بعد همه چيز را از تخم و عورت وجود او خلق نمود، آن گاه تخم او را چند قسمت كرد. عرش، كرسي، حاملان عرش و ساكنان كرسي را آفريد، سپس مامله او را مدتي كه خود مي‌داند، در مقام کون خود نگاه داشت، بعد از آن قلم، لوح، بهشت را آفريد، سپس مدتي آن مامله را در مقام خوف نگاه داشت، آن گاه ملائكه، خورشيد،‌ ماه را از و آفريد، بعد آن مامله و تخمش را در مقام حيا نگاه داشت، بعد با هيبت خود به آن مامله نگاه كرد. از تجليات آن ارواح انبيا، اوليا،‌ شهدا و صالحان را خلق نمود».(4)
ابوشمبول نقل می کند از شنیدن راز خلقت جهان خشتک به سرکشید و صیحه ای ول داد و به بیابان شتافت.



براساس حدیث:
از رسول الله(ص) پرسيدم، اولين چيزي را كه خدا خلق كرد چه بود؟ فرمود: « نور پيامبرت بود كه خدا اول او را آفريد. بعد همه چيز را از نور وجود او خلق نمود، آن گاه نور او را چند قسمت كرد. عرش، كرسي، حاملان عرش و ساكنان كرسي را آفريد، سپس نور او را مدتي كه خود مي‌داند، در مقام حبّ نگاه داشت، بعد از آن قلم، لوح، بهشت را آفريد، سپس مدتي آن نور را در مقام خوف نگاه داشت، آن گاه ملائكه، خورشيد،‌ ماه را از و آفريد، بعد آن نور را در مقام حيا نگاه داشت، بعد با هيبت خود به آن نور نگاه كرد. از تجليات آن ارواح انبيا، اوليا،‌ شهدا و صالحان را خلق نمود».(4)

۱ نظر:

  1. روز مباهله۲۴ شهریور

    مباهله چیست؟ داستان مباهله.
    سالروز مباهله. سالگرد مباهله. مسیحیان نجران
    مباهله امام نقی:
    کیر ذوالجنان تو کون حضرت زینب
    کیر خر تو کون حضرت زهرا
    کیر شیطان تو کون و کس ننه محمد رسول الله
    محمد رسول الله شیطان است

    پاسخحذف