فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

دوشنبه، فروردین ۱۲، ۱۳۹۸

نوروز در شعب ابیطالب

در روایات آماده است، امام نقی (ع) داشتندی آب انگور به سلامتی و پیروزی در برجام سر میکشید که خبر آوردند موریانه برجام را خورده و فقط نام آمریکا بر جا مانده، پس مجبور شدند به اتفاق امت اسلام همگی به شعب ابیطالب رجعت کنند که ناگاه به امر خدا طوفان نوح نازل گردید و شعب را نیز آب برد؛ پس امام متفکرانه در اندیشه زلزله قوم عاد و ثمود بیمناک گردید.

خاطرات شمقدر. عبور از بحران 5 . صفحه 1398

۸ نظر:

  1. آمده است درسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. آمده است درسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  3. کیر عفیر و شمقدر در کس و کون حضرت زهرا جده جنده آل محمد (ص).

    پاسخحذف
  4. سنده شیطان تو حلق محمد رسول الله قرآن شد!
    بر محمد رسول الله و آل وی تف و لعنت!

    پاسخحذف
  5. هرکس فکر کند اسلام دین خداست و حقانیت دارد قطعا مادرش جنده است.
    سنده توپکس ننه باورمندان به دین اسلام.
    عن تو دهن محمد رسول الله.
    لعنت بر آل محمد رسول الله.
    لعنت بر پیامبر دین اسلام.

    پاسخحذف
  6. بر امام حسین (ع) لعنت!
    کلی خندیدم

    پاسخحذف
  7. امام نقی:
    برملت ایران باید گریست، چرا که زنان و مردان میلیونها تومان خرج می کنند تا به به مقعد (مرقد) مام رضا یا امام حسین یروند و خایه های امام را لیس میزنند به امید شفاو چون شفا نمیابند نزد پزشکان تحصیلکرده بلاد کفر و مسیحیت رفته چندهزار تومان حق ویزیت میدهند و چون شفا میابند تشکری نمیکنند و میگویند خداشفا داد دکتر کاری نکرد!

    پاسخحذف
  8. یکی از ترفندهای امام نقی برای صاحب معجزه نشان دادن جد خود این بود که به حرم امام حسین (مج) میرفت و منتظر می ماند و زنانی که نازا بودند را شناسایی میکرد.
    سپس در فرصتی مناسب ذوالنعوذ بر آن زن فرو میکرد و زن را حامله میکرد.
    زن که به دیار خود بازمیگشت چندی بعد متوجه میشد حامله شده و فکر می کرد امام حسین حامله اش کرده در حالیکه امام نقی وی را حامله کرده بود!

    پاسخحذف