فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

شنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۹۸

شفا کار خداست! شفا کار امام است!

یکی از ترفندهای امام نقی برای صاحب معجزه نشان دادن جد خود این بود که به حرم امام حسین (مج) میرفت و بالای ضریح قایم میشد و منتظر می ماند و زنانی که نازا بودند را شناسایی میکرد.
سپس در فرصتی مناسب آن وجود نازنین ، بر آن زن میپرید و ذوالنعوذ بر آن زن فرو میکرد و زن را حامله میکرد.

 زن که به دیار خود بازمیگشت چندی بعد متوجه میشد حامله شده و فکر می کرد امام حسین حامله اش کرده در حالیکه امام نقی وی را حامله کرده بود.

طب النقی ص 1398

********************************

امام نقی: برملت ایران باید گریست، چرا که زنان و مردان میلیونها تومان خرج می کنند تا به به مقعد (مرقد) امام رضا یا امام حسین بروند و خایه های امام را لیس میزنند به امید شفا ولی وقتی نزد پزشکان تحصیلکرده بلاد کفر و مسیحیت رفته فقط چندهزار تومان حق ویزیت میدهند و چون شفا میابند تشکری نمیکنند و میگویند خداشفا داد دکتر کاری نکرد.

طب النقی ص 1400

۷ نظر:

  1. روزی ابوپشکل مستراحی به امام نقی مراجعه کرد و گفت:
    یا اماما، پدر و مادرت به فدای خامنه ای رهبر.
    شور حسینی در سر دارم و برای شهید شدن و کسب حوری در بهشت عظم جهاد دارم.
    امام نگاه عاقل اندر سفیهی بر وی کرد و گفت:
    یا ابوپشکل تمام شهادت طلبان مسلمان مثل پدرت و خودت عرق و غیرت مسلمانی دارند. در سفر معراجی که داشتم دیدم جد بزرگم امام حسین به مزد شهادت به امر خدا به الاغی ذوانعوذ کلفت تبدیل و به اهل دوزخ سواری میذهد و در فراغت به الاغی دیگر جماع میکند اما در فکرش این است که شیر خداست و با حوری جماع میکند.
    این عافبت وی است که سرور و سالار شهادت طلبان مسلمان است پس وای بر تو نوکر آل محمد.

    پاسخحذف
  2. روزی به معتصم خبر دادند برد ذوانعوذ امام تا بلاد معتصم و ابوترامپ گسترش یافته پس معتصم به پیشنهاد ابوترامپ مواد اولیه قیمه پلو را تحریم کرد. مردم که دیدند قیمه پلو با ساندیس دیگر در بساط نیست ذوانعوذ خود را در کون امام امام نقی و امام حسین کردند.

    ازذکتاب برد موشکت را تا اروپا گسترش مده
    نوشته جبران خلیل جبران

    پاسخحذف
  3. روزی امام نقی برای ترویج اسلام ناب محمدی مردم را جمع کرد و گفت:" اکنون برای معجزه به امر خدا گوسفندی را قبل از قربانی کردن به سخن می آورم تا پیام مهمی به شما بدهد "

    امام به امر خدا گوسفند را به سخن آورد و گوسفند با عربی فصیح گفت:

    ای نقی! من جد بزرگت امام حسین هستم و به امر خدا من همیشه گوسفنده زاده شده و قربانی میشوم و دوباره گوسفند زاده شده و دوباره قربانی شوم. این است سزای کسی که از شور کسب قدرت حج را نیمه کاره رها و در نبود آب نوره کشی و در شوق جماع با حوری شهادت را انتخاب میکند. پس بدان من که آقای مسلمانان بودم عاقبتم این شد و این گله گوسفند که مرا از آن جدا کردی جمعی از شهدای اسلام هستند و هیچ مسلمانی نیست که شهید شود و گوسفند زاده نشود."

    مردم از دیدن معجزه نقی خشتک دریدند و نعره زنان به بیابان شتافتند.

    پاسخحذف
  4. امام نقی مشغول خوردن آب انگور به سلامتی ترامپ بودند که خبر آوردند انصار حزب الله در سایت خود نوشته اند نوه امام نقی که امام زمان باشد دارد از بی حجاب شدن زنان خون گریه میکند.
    فتوای شما چیست؟
    امام فرمود:
    همانطور که دستور دادند قند را در چایی بزنند بخورند حلال میشود احوط این است که زنان با خود نوار بهداشتی مای لیدی ببرند و هر وقت امام زنان خواست خون گریه کند به وی بدهند تا بند بیاید.

    نقل از کتاب امامی که خون گزیه میکرد

    پاسخحذف
  5. امام گفتند زنانی که شور مسلمانی دارند ولی میخواهند بی حجاب باشند نوار بهداشتی به امام زمان و حزب الله بدهند تا خون گریه کنند

    پاسخحذف
  6. کیرت تا دسته در کون حضرت زهرا جده جنده سیدها! خدا مسلمین را شفا بده! ازذخنده مردم. بازهم بنویس.

    پاسخحذف
  7. روری کافری از امام نقی سوال کرد:
    یبنل رسول! چرا مردان مسلمان به زن خود راضی نیستند و جنده بازی میکنند؟
    امام پاسخ داد:
    دارند تمرین میکنند در بهشت با بی بی دوعالم، حضرت زهرا محشور شوند!

    پاسخحذف