فحش دادن به موسسین و مبلغین دین اسلام در کامنت این سایت آزاد است. ورود خوک و حزب الله به این سایت ممنوع است .......... مسلمانان واقعی ولدالزنا هستند .......... حزب الله و داعش و طالبان و ملایان همگی مسلمانان واقعی هستند .......... الله نام دیگر شیطان است .......... براستیکه محمد فرستاده اهریمنی به نام الله است ........... براستیکه هیچ الهی به شیطان صفتی الله نیست پس هیچ الهی نیست جز الله

دوشنبه، آبان ۱۶، ۱۴۰۱

ابولاشی ها از قانون آزادی می ترسند!

  روزی ابولاشی پس از خواندن قانون اساسی بر اساس هلند و فرانسه و حقوق بشر با نگرانی نزد امام نقی آمد و گفت:

پدر ومادرت به فدایم. می ترسم با سقوط جمهوری اسلامی بلادمان سکسی شود و مردم دچار خسران شوند!

امام نگاه عاقل اندر سفیهی به وی انداخت و فرمود:
ابولاشی ماه قبل گفتی دهنت گاییده شد تا وام اجاره مسکن گرفتی
هفته قبل گفتی خواهرت گاییده شد  تا توانستی با ته مانده حقوق کمت موتورسیکلت خود را تعمیر کنی.
سه روز قبل گفتی  مادرت گاییده شد تا توانستی فرزندت را درمان کنی.

دو روز قبل گفتی  خواهر همسایه ات را گاییدی چون مزاحم زن و بچت شده بود.
یک روز قبل گفتی  مادر همسایه ات را گاییدی چون مزاحم مهمانی ات شده بود.

یک ساعت قبل گفتی کونت پاره شد در ترافیک خودت را به من رساندی.

ابله. تمام روزگارتان در جمهوری اسلامی همه نوع سکسی کردید دیگر از چه می ترسید؟

۱ نظر:

  1. ناشناس۲۳ آذر

    از سال ۱۹۹۳ اسمارت داست ها به بازار سازمانهای جاسوسی آمده و نوعی از آن غبار جاسوس است.
    یک مشکل جهان وجود باورهای باستانی است که به زنان توهین می کند و زن برهنه یا زن سکسی  را بد می داند.
    این ها توسط مذاهب ابراهیمی بخصوص اسلام تبلیغ میشود.

    تا مسلمانان در قالب احکام دین شیطانی اسلام درباره زن لخت و رابطه جنسی به زنان تمام جهان توهین می کنند، زنان جهان امنیت نخواهند داشت. باید با مبارزه با اسلام امنیت جهانی تامین شود.

    توسط مبارزان ایرانی در ۲۰ سال گذشته به سازندگان دوربین از نوع اسپای داست پیشنهاد شده بود که در تمام کشورهای مسلمان مثل ایران و مالزی و عربستان و دوبی ... در خانه علمای دین در خانه مردان مذهبی متعصب معروف و در خانه امام همه مساجد در حمام های زنانه و ... دوربین های جاسوسی از نوع اسپای داست نصب شود.

    دوربین به صورت ذرات غبار است و در هوا حرکت یا روی بدن یا روی دیوار می نشیند و هزاران دوربین در  یک سطح می نشیند و مثل شبکه کردن رادیوتلسکوپها یک چشم بزرگ میشود.

    در ایران از اوایل ۱۳۹۰ پس از پیشنهادهای مبارزان ایرانی در پیامهایی که در کامنت سایتهای خارجی گذاشته شد ، افراد مذهبی متعصب و ملایان شناسایی شده و از همسر و خواهر و مادرشان با غبار جاسوس فیلمهای لخت و رابطه جنسی توسط سازمانهای جاسوسی دولتی و سازمانهای جاسوسی بخش خصوصی تهیه شده است و به خواست آنهاست که پخش کنند. شاید این گونه نیز فیلمهایی تهیه شده باشد.

    یک کار دیگر اینکه با نرم افزارهای فوق پیشرفته واقعیت افزوده بصورت 8k دارند صورت خواهر و مادر و همسر افراد بسیار مذهبی ایران نظیر بزرگان مساجد و حسینیه ها و مقامات کشور را روی فیلمهای پرنو مونتاژ می کنند.

    مزیت:

    مزیت این است که افراد بسیار متعصب مذهبی مشاهده خواهند کرد بدن لخت و رابطه سکسی دهانی و مقعدی و از جلوی همسر و فرزندان و خواهرشان در معرض دید همگان قرار گرفته دیگر به زنان بدحجاب و بیحجاب گیر نخواهند داد.

    دوم از سال ۱۳۵۸ به بعد حکومت آخوندی دایم به فکر آزار جنسی مخالفان و دگر اندیشان بوده و با دوربین مخفی از تن لخت و رابطه جنسی مخالفان فیلم و عکس تهیه و آزار داده است.

    آنها مردان اوباش زورگو را در خیابان گذاشته تا آزار جنسی به دختران را معمول کنند.

    این کار ما در فیلم برداری از اندام خصوصی مسلمانان متعصب و جعل با واقعیت افزوده پاسخ خوبی برای مبارزه با متعصبان مذهبی خواهد بود. راه مبارزه با فتواهای خشن مذهبیون و مبارزه با اوباش چماقدار مهربانی نیست باید زنانشان را لخت نشان دهیم تا به زن لخت توهین نکنند.

    این را خبررسانی کنید و در سایتهای خارجی به زبانهای خارجی پیام بگذارید که مردم ایران میخواهند خارجی ها با غبار جاسوس و اسمارت داست عکس و فیلم اعضای مونث خانواده های معروف مذهبی ایران را منتشر کنند یا با واقعیت افزوده جعل کنند.

    این عکسها و فیلمها شاید در سایت زیر نشان داده شود شاید در سایت دیگر:
    https://celebjihad.com

    پاسخحذف